هرگز نخواهی فهمید تا وقتی که برایت اتفاق بیفتد!

چه حسیه براورده شدن ارزوی 5 ساله؟

چه حسیه کسی رو که 5 سال فقط صداشو گوش کردی و با دونه دونه ی اهنگاش زندگی کردی ببینی؟

من؟

من فقط نگاش کردم و البته! تا تونستم همراهش فریاد زدم.تو این 5 سال به اندازه ی کافی صداشو گوش کرده بودم.اما حالا وقتش بود که فقط نگاش کنم و نگاش کنم.

عنوان رو نوشتم:هرگز نخواهی فهمید تا وقتی که برایت اتفاق بیفتد!

بله!تا وقتی که برایت اتفاق بیفتد و با بند بند وجودت احساسش کنی فقط میفهمی....حتی اگه ته خیالباف بودن باشی-مثل من.

کاش میشد زمانو نگه میداشتم توی اون یک ساعت و نیم.موقعی که همراهت داشتم میخوندم نه صرفا فقط صدای ضبط شدت.


  • پری سای
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۹ پریسا سادات ..
:)
خوشحالم که خوشحالی:)))
ای جان
چه حس فوق العاده ای
واقعا تبریک میگم بهت
میگم دعا کن منم با آرزوهام دیدار کنم
هی!!! ببین وب کیو پیدا کردم!!! پریسای خوودمممم
هی!!!ببین کی منو پیدا کرده!!!سارااااا!!!
:))))) وای عزیزم احساست رو درک میکنم واسه خودم این "آرزو برابرده"شدنه پیش اومده!
چی شد؟!!!!



منظورتون خواننده بود؟!!!!




راستی وب منو دنبال می کنید!!!!
اره اره!محسن یگانه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دختری که روی ابرها قدم میزند...!

برای فراموش نکردن روزهای نوجوانی ام هر چرت و پرتی ممکن است اینجا بنویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan