تو که برای من همه کسی

امشب،یکی ازم میپرسید چرا چشمات خیره به یه طرفه؟
خوابت میاد؟
چرا هرچی صدات میزنیم جواب نمیدی؟
چرا اینجا نیستی؟کجایی؟
اما من نه خوابم میومد نه چیز دیگه ای.....
من تو فکر بودم...
تو فکر اونکه اسمش با «م» و فامیلش با «ی»شروع میشه...
من تو فکر این بودم کی میشه برم تو خونه تا آهنگاشو گوش بدم....فیلماشو ببینم::::::/

.

.

.

چه حسیه انجام دادن کاری که میدونی فایده ای نداره اما انجامش میدی؟

دوست داشتتن کسی که میدونی دوست نداره اما باز دوسش داری؟

 

  • پری سای
امیدوارم توی این حس پیر نشی عزیز ! گاهی نیازه واسه پیشرفت واسه حتی زنده موندن , گذشت وگرنه باختی اونم بدجور !  
درسته برای این کارات هیچ دلیلی موجهی نمی بینم ولی بازم بهت افتخار میکنم.تو هنوز بین این آدمای دمدمی ثابت قدم ایستادی!
خیلی عجیب نیست...چون خودمم دلیلی براش پیدا نمیکنم....
اینکه تو دنیای ح.ه ها من هنوز م.ی گوش میدم و حالم خیلی خوبه....از اینکه یه دفه یه اهنگی پلی میشه که پنج سال پیش گوشش میدادم....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دختری که روی ابرها قدم میزند...!

برای فراموش نکردن روزهای نوجوانی ام هر چرت و پرتی ممکن است اینجا بنویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan