درباره ی من

خب اسم من پریسا ست.

 

 

دختری که به عشق اهنگ های محسن یگانه - کتابهایی که هنوز نخونده - عکاسی - یاد گرفتن زبان و فرهنگ های جدید - نی نی های توپولو و یک روز دور دنیا رو گشتن زندگی می کنه!

 

 

  • پری سای
ادوارد دست قیچی؟
تو هم دیدیش؟
واااایییییییییی عالیه !
عاشق مظلومیت نگاهش شدم...ادواردو میگم:دی
فیلم من پیش از تو رو دیدی !
اره:دی
و بیشتر از همه هم عاشق دختره و لباساش شدم:/
سلاااام پریسا
چقدر خوووف که اومدی دختر
خیلی خوشحالم که تو هم اینجایی یاسمن
بشینیم یه دور مصاحبه صوتی ها رو با هم گوش بدیم؟:)))))
واااای اره...
موافقم ضربدر 100
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دختری که روی ابرها قدم میزند...!

برای فراموش نکردن روزهای نوجوانی ام هر چرت و پرتی ممکن است اینجا بنویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan